فرگشت زیستی (تکامل)

نویسنده: امید میرشمسی

فرگشت زیستی (تکامل)

نویسنده: امید میرشمسی

نقش تولید مثل جنسی در تکامل

آیا تاکنون به نقش تولید مثل جنسی در تکامل و فرآیند های تکاملی فکر کرده اید؟

Sexual Selection Facilitates Evolution Indirectly By Making Extinction Less Likely
George C. Williams (1975)
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام آقای دکتر.
وب لاگ خیلی جالبی داشتید.
امید وارم همچنان موفق باشید.

جواد چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ق.ظ http://javadkh.mihanblog.com

سلام دوست عزیز:
میخوام اطلاعات کاملی در خصوص شرایط زیستی عقرب داشته باشم.چون در محل زندگی من تعداد زیادی عقرب دیده شده که برام نگران کننده است حتی داخل خونه چندین مورد گرفتیم.من در مشهد زندگی میکنم و درمحیط شهری این قضیه عجیب است.لطفا به ایمیل من جواب بده خوشحال میشم.منتظر جواب تون هستم.با تشکر.جواد

مهدی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ

خسته نباشید امیدوارم موفق باشید با عرض شرمندگی میخواستم بنده را در مورد انتخاب طبیعی آگاه سازید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد