فرگشت زیستی (تکامل)

نویسنده: امید میرشمسی

فرگشت زیستی (تکامل)

نویسنده: امید میرشمسی

کلادیستیک

آقای عرفان خسروی در سایتی که عنوان آن «آشنایی با کلادیستیک» است، مطالبی درباره ی آشنایی با اصول علمی طبقه بندی نوشته اند. کلادیستیک، گروه منوفیلتیک، گروه پلی فیلتیک، گروه پارافیلتیک، گروه منوفیلتیک دودمانی، گروه منوفیلتیک گره‌ای، تعیین میزان خویشاوندی، انواع خصوصیات از دیدگاه  کلادیستیک،  آپومورفی،  پلسیومورفی، سیناپومورفی، آتوپومورفی، سیم پلسیومورفی، انواع خصوصیات از دیدگاه تکاملی، همولوگ، آنالوگ، هوموپلاسی، اشتقاق، همگرایی، توازی، پراکنش، نئومورفی، برگشت، کاهش، ازدیاد، اصل پارسیمون...از جمله ی مطالب ایشان است. 

نظرات 4 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.biochemistry.blogsky.com

سلام :
خوبین ! به وب ما هم اگه دوست داشتین سری بزنین ممنون!!!
موفق باشین

نیما پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:34 ب.ظ

من یک گونه زنبور نا آشنا دیده ام اگر آن را میشناسید به من کمک کنید

از زنبور عسل بزرگتر ؛ به رنگ زرد لیمویی و بدون خطهای سیاه بر شکم؛ با سینه ی سیاهرنگ و قطعات دهانی بزرگ؛ بارها دیده ام که ناگهانی به زنبور های عسل حمله کرده...

نیما پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:36 ب.ظ

من یک گونه زنبور نا آشنا دیده ام اگر آن را میشناسید به من کمک کنید

از زنبور عسل بزرگتر ؛ به رنگ زرد لیمویی و بدون خطهای سیاه بر شکم؛ با سینه ی سیاهرنگ و قطعات دهانی بزرگ؛ دیده ام که ناگهانی به زنبور های عسل حمله کرده...

نیما پنج‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:37 ب.ظ

من یک گونه زنبور نا آشنا دیده ام اگر آن را میشناسید به من کمک کنید

از زنبور عسل بزرگتر ؛ به رنگ زرد لیمویی و بدون خطهای سیاه بر شکم؛ با سینه ی سیاهرنگ و قطعات دهانی بزرگ؛ دیده ام که ناگهانی به زنبور های عسل حمله کرده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد